Biuro Obsługi Klienta

Sprawdź co możesz zyskać odwiedzając punkty PGNiG

Kontakt z PGNiG

Byadmin

Kontakt z PGNiG

Z usług i towarów PGNiG, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, korzysta 80 proc. Odbiorców gazu i coraz więcej odbiorców energii. Pakiet PIG, zyskał przychylność i wkrótce będzie kolejnych odbiorców. PGNiG aby ułatwić dostęp do informacji posiada kilka kanałów kontaktu: infolinię, Biuro Obsługi Klienta, eBOK, formularz na stronie internetowej. Zobacz więcej o PGNiG kontakt.

Infolinia

Spółka PGNiG działa w całym kraju, w związku z dużą ilością klientów, powstały oddziały, a w każdym z nich funkcjonuje dedykowany numer infolinii.

  • Numer infolinii dla Regionu Wielkopolskiego to 61 851 46 01 lub 801 888 989
  • Numer infolinii dla Regionu Mazowieckiego to 22 637 46 04
  • Numer infolinii dla Regionu Pomorskiego to 58 325 99 02
  • Numer infolinii dla Regionu Dolnośląskiego to 32 303 07 16 lub 801 301 801
  • Numer infolinii dla Regionu Górnośląskiego to 32 391 23 03

Biura Obsługi Klienta

PGNiG swoje Biura Obsługi Klienta otwiera w większych miastach w Polsce. Sumując wszystkie punkty jest ich już około 150. Adresy poszczególnych punktów można znaleźć na stronie internetowej PGNiG. Pracownicy pomagają w kwestii rozliczeń, przyłączeń gazowych. W punkcie załatwimy wszelkie sprawy, które wymagają naszego podpisu, tj. podpisanie umowy czy zmiana taryfy, złożymy reklamację rachunku czy działania układu pomiarowego. Za odbiorcę działać może także wcześniej ustalony pełnomocnik.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

eBOK, Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta także pomoże załatwić kilka spraw. eBOK powstał głównie po to aby ułatwić i przyśpieszyć kontakt z PGNiG. Odbiorcy mogą po zalogowaniu na swoje konto, Za sprawdzać saldo płatności, przejrzeć historię poboru, pobrać fakturę, podać wskazania gazomierza i  złożyć reklamację. Dodatkowe opcje pomogą w innych sprawach, warto, więc zaznajomić się z tym jak działa eBOK.

Formularz na stronie internetowej

W zakładce PGNiG, na stronie WWW, znajdziemy specjalny formularz, za jego pośrednictwem, także można zadać obsłudze klienta PGNiG kontakt pytanie czy złożyć reklamację. To źródło kontaktu jest jednak traktowane trochę po macoszemu, ze względu na dużą ilość anonimów, więc w tym przypadku na odpowiedź prawdopodobnie, będziemy najdłużej czekać.

Gdzie zgłosić awarię

Jak zwykle bywa u dostawców paliw, awarię można zgłaszać  przez całą dobę, 7 dni w tygodniu Jeśli chcesz zgłosić awarię czy przerwę w dostawie gazu to zadzwoń na pogotowanie gazowe pod numer ogólnopolski 992.

About the author

admin administrator